Raya kan sebulan..........

Kesian blog ni mmg slalu jer terabai.. isk3....
Tuan tanah kedaung takmo post entry so terpaksa assistant dia yg buatkn...
Klau nk citer pasal raya kami mmg laa.... phewwww~~
Nasib baik raya sebulan jer klu tk mesti 7 hari 7 mlm sy dok citer pasal raya jer kt blog ni
smpi org naik muak tgk gmbr2 kami beraya sakan.

29.9.2010 - Majlis sambutan raya BP&P 2010
dan majlis perpisahan 3 org kakitangan serta seorg pelajar praktikal.


Sebahagian sahaja.


Yang diraikan..............,


Fawwarah ditukarkan ke Jabatan Arkitek.


Mariayatie ditukarkan ke Jabatan Sukan.


Lyna Marliana ke Jabatan Penjaja.


Fadil pelajar praktikal dr UUM.
Trima kasih atas khidmat anda selama sebulan :)


Bos yg kelihatan sangat gembira disamping si gadis...


Bila bekerja muka kena serius.. haha!


Hidangan kami untuk para tetamu.......,


Ini bukan iklan ubat gigi :D


Calon2 bg pertandingan laki2 pilihan mertua....., haha~


Fadil yang pemalu tp sbnrnya byk ckp ;P


Ini acara rebut makanan mungkin.....?


Dari bhgian Perkhidmatan.
Ops En. KK smpi tertido pula disitu.... isk3..


Aaaaa better2. makan3...........,


Dari bahagian Pentadbiran.


.Abg Nuar dr Bahagian Perkhidmatan.


Kak Radhiah juga ada........... :)


Suratan atau kebetulan.............,
Kak mala ttp maintain comel :O


Gambar terbaik tahap olimpik yg kami ada ;D


.Da Bosss.


Pn. Jamilah dgn kakitangannya juga dtg memeriahkan suasana.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
1.10.2010 - Majlis sambutan raya TRADEWINDS (Owner Menara Tun Razak).


Memang meriah.... XD


Kak Ecah : Takde org nmpk ni... baik ambik byk2 bru puas ati... hik3..
Kak Mawar : Eh knpa kuih aku mcm tk cukup jer.. sape plak yg curik ni??


Ini sahaja yg termampu utk diambil....... rmi sgt org!


Mai : Mana la aku nk dpt kambing golek sama sate ni? hurmmm..
Kak Lyna : Eh ni buah anggur ke biji guli (--')


Sudah kenyang mungkin..


Brother mie yg mmg susah nk dpt gmbr dia..
haa ni kira eksklusif abis dah ni...!!


Eh budak blkg tu kat mana2 pn dia ada... hahaa!


Akhirnya dpt gak la merasa kambing golek.. mekasih adik padil oiii....!


2.10.2010 - Kami beraya ke rumah Pn. Jamilah dan Abg Nuar....


Sudah mau bertolak tp bkn naik kreta di blkg tu.. no..no..no..


Dpn 1 kreta kenari, kami plak naik kreta my_v..


Org pertama yg serbu makanan - lapar mgkn....


Yummies!


*Ita peace utk nasi ayam shedap~~


Kesian Tia tgk je nenek ni makan.. ;)


Double M - Manjapri sama Matsiong.


Sambung mkn buah sama kacang.......,


Tauke kuih raya mungkin?


Kak ecah & family tiba lewat skit...


Souvenir utk dibawa pulang..


Memujuk si kecik yg merajuk dgn bergambar.. BERKESAN!


Seperti pasangan O.K.U... ahahaa...~


Seperti thn lps payung dan duit raya tdk dilupakan... :)


Bergambar kenangan sblm pulang...
.
.
.
.
.
.
.
.

Tiba di destinasi seterusnya... (kt sebelah ada asrama wanita.. woot~~)


.Meriah.


Hasil dr tangan seorang pakar memasak.. Nyum2..


Berjumpa sama Kak Nora & family.. cute~


Kenangan dgn tuan rumah yg malu2 bergambar..... ;P
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.Dan mggu terakhir Aidilfitri.


Dari ofis trus ke jamuan raya Kg. Chubadak.. mmg comot!


Tp konfius ini jamuan raya @ birthday party..??


Kak Ita & Kak Ecah - sama comel....


Kak Dot dan saya - sama manis... (hehee.. nk jugak!)


Turut hadir memeriahkn majlis..


Juga yg ini........,


Muka masing2 dh penat dan mengantuk..
ok calo mere bete. jom balik rumah sok mau smbg raya....~
.
.
.
.
.
.
.
.

9.10.2010 - Keesokkannya yg merupakan hari terakhir raya................,


Bukti bahawa abg mat dah smpi ke rumah sy dan makan bihun goreng serta pulut serta rendang kerang dan menghabiskan satu bekas keropok ikan dan minum bergelas2 air.. OK DONE!


Kek Batik yang menjadi rebutan... tehee~~


Sempat Online. Mengupdate facebook mgkn...


Seperti rumah sendiri... ;P


Kenangan bersama.. XD


Blm mahu pulang. Ke destinasi seterusnya...
.
.
.
.
.
.
.

Rumah Kak Mawar WAJIB pergi!


Macam kenal je kan.. Kak Siti Ghani dgn Abg Mokhtar pn ada.....


Kusyuk dengar Kak Siti bercerita perihal kakinya.........,
Pesan Abg Mokhtar pada yg muda2 ni jgn slalu pki kasut tumit tinggi
nnt bila dh tua camni ler jadiknya...~ Dang!




Tuan rumah yg pndi masak, pandi lukis dan pndi hias rumah... ;)


P/S : Trima kasih pada smua yg menjemput kami ke rumah mereka. Smpi naik 3-5kg jugak la berat kami raya ni... tp tkpe pasni blh smbg puasa blik klu nak.. dan diharap thn dpn kita dpt beraya bersama2 lg.... InsyaALLAH. :)

KK  – (October 18, 2010 at 8:24 AM)  
This comment has been removed by the author.
KK  – (October 18, 2010 at 8:26 AM)  

hik hik KK delete komen sendiri.

Anonymous –   – (October 18, 2010 at 9:21 AM)  

pe kes ni.. nk cmmnt, cmmnt la btoi2... isk3... (==')

-pelangi

KK  – (October 19, 2010 at 5:18 AM)  

saje komen byk-byk, baru ramai nak datang blog ni. meriah sikit,ye dak?

rashidah  – (October 28, 2010 at 2:59 AM)  

harap2 thn depan kite dapat beraye mcmni lagi.. :)

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP